Regulamin i zasady zakupuRegulamin i zasady zakupuRegulamin i zasady zakupu

Regulamin i zasady zakupu

I. Informacje o sklepie

Sklep hairarchitect.pl/sklep jest własnością Sylwii Kaleckiej, prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą Hair Architect Sylwia Kalecka. Dane firmy:

NIP: 7773113299

REGON: 365475602

Adres: ul. Antoniego Andrzejewskiego 12 lok. 2, 60-119 Poznań

E-mail: [email protected]

Telefon: 698-509-868

II. Oferta sklepu

  1. Oferta przedstawiona na stronie jest ofertą handlową.
  2. Moment zawarcia umowy sprzedaży następuje w chwili złożenia zamówienia przez Klienta w sposób określony w pkt. III.
  3. Prezentowane ceny są wyrażone w złotych polskich i nie uwzględniają kosztów wysyłki. Opłata za transport jest doliczana jako osobna pozycja w koszyku. Informacja o cenie wysyłki jest podawana przed zawarciem umowy sprzedaży oraz jest przedstawiona w pkt. VII.

III. Zamówienia

  1. Zamówienia należy składać drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza zamówienia na stronie sklepu, drogą e-mail lub telefonicznie.
  2. Złożenie zamówienia oznacza przyjęcie oferty sklepu w wyniku czego dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży. Datą zawarcia umowy jest data złożenia zamówienia.
  3. Czas realizacji zamówienia jest określony w pkt. IV.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta niepełnych lub nieprawidłowych danych adresowych. Koszty związane z wysyłką na nieprawidłowy adres jak i ponowną wysyłkę na poprawny adres ponosi Klient.
  5. Za niepoprawny adres uznaje się również ten, pod którym w terminie zgodnym z czasem realizacji zamówienia określonym w pkt. IV Klient nie odbierze przesyłki.

 IV. Czas realizacji zamówienia

W trosce o satysfakcję Klienta staramy się aby czas realizacji zamówienia był jak najkrótszy, dlatego oferujemy najszybsze dostarczenie przesyłki.

o   Od 2h do 24h w przypadku dostawy na terenie Poznania i okolic (szczegóły pkt. V)

o   Od 1 do 3 dni roboczych w przypadku płatności PayU lub za pobraniem

o   Od 2 do 4 dni roboczych w przypadku płatności przelewem

Uwaga: Przewidywany czas realizacji zamówienia nie dotyczy sytuacji, w których produkt jest tymczasowo niedostępny w magazynach producentów. W takim przypadku Klient zostanie o fakcie poinformowany mailowo lub telefonicznie.

V. Dostawa

Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem kuriera DHL, Paczkomatów oraz transportem firmowym.

Kurier DHL

Paczki są dostarczane w godzinach 8:00 – 18:00 od poniedziałki do piątku. W przypadku niezastania adresata, kurier zostawi Awizo z prośbą o kontakt w celu ustalenia odbioru przesyłki. W przypadku osób pracujących radzimy o podawanie adresu do miejsca pracy.

Paczkomaty

Informacja gotowości odbioru paczki jest przesyłana za pośrednictwem SMS na numer podany podczas składania zamówienia. Na odbiór przesyłki jest 48h od otrzymania wiadomości SMS.

Transport firmowy

Opcja jest możliwa tylko w przypadku dostawy na terenie Poznania i okolic. Po złożeniu zamówienia w dowolnej formie (elektronicznie lub telefonicznie) należy skontaktować się pod nr telefonu 696-446-936 w celu uzgodnienia godziny dostarczenia przesyłki.

VI. Odbiór osobisty

Informacja o skompletowaniu zamówienia zostanie przekazana telefonicznie. Produkty będzie można odebrać na Górczynie w Poznaniu przy ul. Andrzejewskiego 12 lok. 2.

VII. Koszty przesyłki

o   Darmowa przesyłka jest w przypadku zamówienia powyżej 300 zł

o   Kurier DHL: 13 zł przy płatności elektronicznej (18 zł przy płatności za pobraniem)

o   Paczkomaty: 9 zł

o   Transport firmowy:  15 zł teren Poznania (25 zł okolice Poznania do 10km od centrum)

Powyższe ceny obowiązują niezależnie od wagi paczki oraz ilości zamówionych produktów.

VIII. Formy płatności

o   Przelew:

Przedpłatę należy realizować z wykorzystaniem poniższych danych:

Nr konta: 63 1090 1450 0000 0001 3371 8762 (BZ WBK)

Hair Architect Sylwia Kalecka

Ul. Antoniego Andrzejewskiego 12 lok. 2

60-119 Poznań

Kwota: należy wpłacić całą kwotę obejmującą cenę produktu oraz koszt przesyłki

Tytuł: wystarczy podać tylko nr zamówienia

Przesyłka wysyłana jest zaraz po zidentyfikowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym. W przypadku nie zaksięgowania przelewu na naszym koncie w przeciągu 14 dniu, zamówienie zostanie anulowane.

o   PayU:

Po wyborze płatności za pomocą serwisu PayU oraz Państwa banku, następuje przekierowanie na stronę banku. Po zalogowaniu oraz potwierdzeniu przez Państwa przelewu, zostajemy natychmiast poinformowaniu o dokonaniu wpłaty i wysyłamy paczkę.

o   Za pobraniem:

Płatność następuje w momencie dostarczenia paczki przez kuriera DHL lub transport firmowy. Należy przekazać gotówkę osobie, która będzie wręczać przesyłkę.

Informacja o skompletowaniu zamówienia zostanie przekazana telefonicznie. Produkty będzie można odebrać na Górczynie w Poznaniu przy ul. Andrzejewskiego 12 lok. 2.

IX. Opakowanie

Przesyłki pakowane są w wysokiej jakości kartonowe opakowania. Trójwarstwowy karton ma wysoką wytrzymałość na zgniecenia i uderzenia. Dodatkowo każdy produkt owinięty jest folią bąbelkową w taki sposób, żeby nie było w kartonie wolnych przestrzeni. Dzięki temu towar jest chroniony pomimo mogących zaistnieć uszkodzeń kartonu.

Jeśli opakowanie kartonowe lub taśma zabezpieczająca są naruszone, sprawdź w obecności kuriera zawartość. Jeśli stwierdzić uszkodzenia lub braki w towarze, opisz to koniecznie na dokumencie przewozowym lub w protokole reklamacyjnym w obecności kuriera oraz łącznie z jego podpisem.

X. Oryginalność produktów

Wszystkie sprzedawane przez nas towary są w 100% oryginalne. Nie stosujemy zamienników, wypełniaczy, czy testerów.

XI. Odstąpienie od umowy

Klient ma możliwość rezygnacji z kupna w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie produktu nienoszącego śladów użytkowania, uszkodzenia oraz w oryginalnym opakowaniu. Towar należy odesłać na koszt Klienta oraz załączyć dokument sprzedaży, czyli paragon. Dodatkowo prosimy o podania drogą elektroniczną nr konta, na które zwrócimy należność za towar. Nie zwracamy kosztów dostawy, ani odesłania produktu. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.

Paczkę należy odpowiednio zabezpieczyć i odesłać na poniższy adres:

Ul. Antoniego Andrzejewskiego 12 lok. 2

60-119 Poznań

XII. Niezgodność towaru z umową

  1. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową w terminie do 2 lat licząc od daty wydania Klient ma prawo skorzystać z uprawnień wynikających z Ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Opisany wyżej termin biegnie na nowo w przypadku wymiany towaru na nowy.
  2. Do odsyłanego towaru należy załączyć pismo informujące o rodzaju niezgodności produktu z umową sprzedaży, żądanym sposobie doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową oraz paragon fiskalny.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu kosztów wysyłki poniesionych przez Klienta w przypadku uznania niezgodności towaru z umową. Zwrot nastąpi w terminie do 14 dni licząc od daty zwrotu towaru.
  4. Sprzedawca nie odbiera przesyłek za pobraniem.
  5. Po uznaniu niezgodności towaru z umową, sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć naprawiony lub wymieniony towar na własny koszt.
  6. Jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową Klient nie zawiadomi o tym sprzedawcy to traci uprawnienia wynikające z ustawy wskazanej w pkt. 1. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia o stwierdzeniu niezgodności towaru z umową przed jego upływem. 

XIII. Uszkodzenia i braki w transporcie, opóźnienia

  1. W przypadku gdy opakowanie przesyłki będzie wyglądało na uszkodzone, prosimy o nie przyjmowanie przesyłki. O fakcie nie odebrania paczki należy poinformować nas drogą elektroniczną oraz podać rodzaj uszkodzenia.
  2. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nie będzie uszkodzone, a po otwarciu okaże się, że zawartość paczki uległa zniszczeniu lub jest niekompletna, należy pilnie poinformować nas drogą elektroniczną.
  3. W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki przez Kuriera, prosimy o zgłoszenie faktu Sprzedającemu. Dołożymy wszelkich starań w celu wyjaśnienia sytuacji i sprawienia aby paczka znalazła się jak najszybciej u Klienta.
  4. W przypadku zaginięcia przesyłki i złożeniu reklamacji u przewoźnika, Sprzedawca zobowiązuje się wysłać ponownie zamówienie do Klienta lub zwrócić równowartość zamówienia na wskazane konto bankowe Klienta. W przypadku gdyby jednak zaginiona przesyłka została doręczona do Klienta po wcześniejszym wyrównaniu szkód przez Sprzedawcę, Klient zobowiązany jest do odmowy odbioru paczki lub w przypadku odebrania odesłania jej na koszt Sprzedającego.

XIV. Polityka prywatności

  1. Dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby realizacji zamówień i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w ustawie o ochronie danych osobowych. Każdy z Państwa dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawiania, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu, które należy zgłosić do siedziby naszej firmy w formie pisemnej.
  2. Złożenie zamówienia w naszym sklepie jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu, naszej polityki prywatności.

XV. Polityka cookies

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach Cookiem.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze strony internetowej Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu Hair Architect Sylwia Kalecka z siedzibą pod adresem: ul. Antoniego Andrzejewskiego 12 lok. 2, 60-119 Poznań.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

o   dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

o   tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

o   utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła.

  1. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne”  (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  2. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

o   „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;

o   pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;

o   „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;

o   „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

o   „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

  1. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  2. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  3. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  4. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

XVI. Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca dołoży wszelkich starań aby ewentualne sytuacje sporne były rozwiązywane polubownie i na korzyść Klienta.
  2. W przypadku nie osiągnięcia porozumienia sytuacje sporne będą rozpatrywane na drodze sądowej zgodnie z K.P.C. w sądzie w Poznaniu.
  3. Zdjęcia i informacje zawarte na stronie sklepu stanowią własność Firmy i nie mogą być wykorzystywane przez inne osoby, firmy bez zgody Sprzedawcy.
  4. Regulamin obowiązuje od dnia 01.12.2016. Zmiany regulaminu będą publikowane na stronie Regulamin sklepu internetowego. Zmiany nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje regulamin aktualny w chwili złożenia zamówienia.